LeszekSmyrski LeszekSmyrski
54
BLOG

Konferencja w Moskwie 20 IV 2017

LeszekSmyrski LeszekSmyrski Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


20 IV 2017 wziąłem udział w konferencji w Moskwie. Niestety, nie widziałem tego pięknego miasta, ponieważ mój wykład odbył się za pośrednictwem Skype’a. Z powodów technicznych wykład był przerywany, dlatego zaraz potem nagrałem to wszystko jeszcze raz i przy pomocy kolegi umieściliśmy w sieci internetowej, na portalu You Tube. Wykład trwa dosyć długo, może być uznany za nudny, no ale taka jest materia, którą się zajmuję. Oczywiście nie wyczerpuje całego zakresu obu teorii – Luhmannowskiej i Kosseckiego. Tak naprawdę użyłem tylko drobnego fragmentu z ogromnego potencjału eksplanacyjnego.  


 


https://www.youtube.com/watch?v=gg60LftqPII&feature=youtu.be


 


Stowarzyszenie Ekonomii Społecznej powołało do życia spółdzielnię (kooperatywę) naukową i w jej ramach przeprowadzamy nasze badania i projekty.


Zapraszamy na konferencję w czerwcu:


https://www.facebook.com/events/259443611164011/


I już planujemy kolejną, jesienią w Rzeszowie.


Może jestem szalony, że wziąłem taki temat, ale tak naprawdę to temat znalazł mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo